donderdag 27 maart 2014

Ramsau dag 4






Nicolas: Het is hier heel leuk,goed weer, lekker eten en sneeuw genoeg voor goede sneeuwklassen.
Robin: Het is hiet heel goed eten en goed weer.
Ilias: Ik vind het hier super leuk.
Raf: Onze lerares heeft ons goed leren skiën. We amuseren ons goed. Het eten is hier heel lekker.
Luna B: Ik kan al goed skiën maar op één berg val ik altijd. Het is hier ook heel leuk. Ik vind het jammer dat we bijna weg zijn.
Jade : Ik kan al goed skiën. Skiën is super tof maar soms val ik.
Fenne : Het was een leuke dag. Ik ben wel drie keer gevallen en in heel de week zes keer.De sneeuw was wel bijna weg.Ik mis mijn ouders wel maar ween niet.
Marissa: De sneeuw is aan het smelten maar skiën lukt nog wel. De zon schijnt hard en het is hier heel warm.Kortom fantastisch hier.
Sophie: Het is hier super. Spijtig dat we bijna terug moeten.Maar ik ga blij zijn dat ik mijn ouders ga terug zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten