dinsdag 25 maart 2014

Ramsau dag 2 (2de deel)

Raf : We hebben een goede lerares voor het skiën. We kunnen ons goed amuseren in de sneeuw.
Jade: Ik vond het super tof. Volgende keer dus morgen moet ik het beter doen.
Nicolas : Het was vandaag supertof. We hebben lang geskied en een zwarte piste gedaan en eens gevallen.
Dylan :Het was vandaag leuk omdat we bijna allemaal kunnen skiën en we binnenkort op de echte piste kunnen skiën.
Luna VD:We zijn goed aangekomen. Vandaag zijn we gaan skiën. We hebben zelf een zwarte piste gedaan. Het was super leuk.
Luna B: Ik kom nu al een beetje skiën. Er ligt veel sneeuw. Het eten is lekker. We liggen met 6 meisjes op de kamer.
Marissa: Het is hier mooi en gezellig . Er ligt veel sneeuw. Ik vind het hier keileuk. Als het aan mij lag kwam ik elk jaar hier naartoe. En het eten is is super mega lekker.
Fenne : Het was tof en we zijn goed aangekomen. Er lag heel veel sneeuw. Het eten is kei lekker.
En ben twee keer gevallen.
Sophie : Het eten is heel lekker en het skiën is super leuk. We zijn goed aangekomen en ik heb al 2 brieven gekregen.
Robin: Het is lekker eten en er is veel sneeuw gevallen. We hebben ook veel gespeeld in de sneeuw.
Jonas: Het is superleuk en e hebben 4 uur geskied en in de sneeuw gespeeld.
Ilias: We hebben veel geskied en ben al veel gevallen. Het eten is lekker.






1 opmerking:

  1. Dag Luna (en klasgenootjes en meester Werner), bedankt voor de leuke berichtjes en foto's, veel plezier in de sneeuw ! (en Harry Styles stond hier deze morgen weeral voor deur !)
    Love you !
    Papa Maxime, Mama Joelle & The Sisters

    BeantwoordenVerwijderen