woensdag 6 maart 2013

Sneeuwklassen

Hier eindelijk nieuws uit het verre Speikboden. Wegens problemen met het internet kon ik helaas nog niets doorsturen. Hier is alles nog OK. Voldoende sneeuw , niet echt koud weer en iedereen die zijn best doet. Hier enkele lln aan het woord :
Jarid : Het is een leuke skigroep,een leuke monitor en leuke activiteiten.
Nina : Het is hier superleuk en een leuke groep. XXXX
Morgan : We zijn goed aan gekomen en het is hier superleuk.
Lina : Het is hier super leuk en een gelukkige verjaardag aan Nena
Gitte : HEHE mams,papa en beppe en peter,we zijn goed aangekomen en 'k heb al veel skistunts uitgehaald Groetjes aan de rest.
Yutani : 't is hier supertof ik mis jullie erg en vooral Maya
Mila : 't Is hier keileuken het eten is lekker en gelukkige verjaardag Maratje
Ilyas : Het is hier supertof in Italië zeker het skiën en mis mijn familie
Elias: Slalommen in het skiën vind ik het leukst.Ik mis mijn broer niet.
Nouhaila : het is hier heel leuk, we doen leuke activiteiten. We hebben leuke monitoren.We slapen hier lekker.

Vanavond gaan we nog avondglijden en morgen de disco. Straks zal ik nog trachten om enkele foto's te plaatsen, want nu etenstijd
Groetjes van ons allen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten