donderdag 7 maart 2013

Sneeuwklassen : donderdag 7 maart 2013


 
Gitte : Hallo daar thuis !Vandaag was de leukste dag!We hebben shlagermuziek gezongen op de bus.Tofkes En ik ben helemaal klaar voor het feest. Tot zaterdag.
Jarid : Vandaag heb ik goed geslapen.In de voormiddag hebben we techniek gedaan en in de namiddag buiten de piste gesprongen.
Yutani : Vandaag skiën van de berg.Amaai, dat was hoog,enfin ik mis jullie ,maar het zijn nog 2 dagen.Dag thuis aan oma en opa.
Elias : De afdaling van deberg is  niet saai.Ik eet elke dag frieten.
Morad : We hebben vandaag met stokken geskied,het was superleuk.
Mohamed: Ik heb heel goed geslapen en ook goed geskied.We moesten met stokken skiën.Het is super leuk.
Ilyas: Het was leuk, we hebben geskied en  hebben supergoed geslapen.
 
Weetjes !
Iedereen eet hier heel goed. Sommige leerlingen kiezen hier elke dag frietjes op de skipiste, dus zaterdag zullen ze wel liever iets anders smullen.
Iedereen hier heel tof is en zijn best doet ! Leuk.
De stress hier heel hoog is voor het ogenblik, want straks superfuif in de disco.
De kans heel groot is dat jullie families zullen vergroten aangezien iedereen hier volop een lief zoekt.
Elias en Killian dagelijks een sneeuwijsje eten.
De kamers van de jongens netter zijn dan die van de meisjes!
 
Groetjes van ons allen. Straks nog de fuif in de disco en morgen nog een halve dag skiën. We zouden hier rond 18u.30 . Bel regelmatig naar de witgroene lijn om te weten rond hoe laat we zouden aankomen. De heenreis duurde 16u.!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten