maandag 23 maart 2020

Coronasprokkels L5


Dag meester Werner en alle leerlingen,
Elke dag probeer ik 2 keer per dag met mijn schattigste hondje, Spooky te gaan wandelen.
Ik speel met haar elke dag in de tuin 😊




Dagelijks beoefen ik ook sport.Normaal ga ik turnen, tennissen en paardrijden  maar dit mag nu niet meer. Zolang het zonnetje schijnt kan ik sporten op mijn trampoline en turnmat.


Samen met mijn stiefzus heb ik dit weekend een mondmasker gemaakt .Ik ben er super fier om.

Dagelijks volg ik de stand van zaken op i.v.m. het Corona Virus door naar het verhaal te kijken.
Natuurlijk doe ik mijn huiswerk ook wel !
Groetjes Elle




Dagelijks beoefen ik ook sport. Normaal ga ik turnen, tennissen
  en paardrijden maar dit mag nu niet meer 
Zolang het zonnetje schijnt kan ik sporten op mijn trampoline en 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten